Αυγό & σαλάτα: ο τέλειος συνδυασμός!

Μάθετε για τα ωφέλη αυτού του διατροφικού συνδυασμού

Το αυγό αποτελεί μια από τις πιο πλήρεις τροφές αφού είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας,
σε φωσφολιπίδια που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία μεμβρανών των κυττάρων, καθώς και σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Όσο για την ανησυχία περί χοληστερίνης, ένα αυγό (50g) περιέχει περίπου 190mg χοληστερίνης. Οι συστάσεις για την πρόσληψη χοληστερόλης από τη διατροφή είναι 300mg την ημέρα.


Χάσε λίπος τρώγοντας σωστά

Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που δημοσιοποιήθηκε σε συνάντηση ερευνητικής βιολογίας στη Βοστόνη,έγινε φανερό ότι η ταυτόχρονη κατανάλωση ωμής σαλάτας μικτών λαχανικών με ολόκληρο αυγό είναι ικανή να αυξήσει το επίπεδο απορρόφησης καροτενοειδών-αντιοξειδωτικών που περιλαμβάνονται στον κρόκο του αυγού αλλά και στη σαλάτα. Τα καροτενοειδή που ερευνήθηκαν ήταν η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη του κρόκου του αυγού αλλά και το α-καροτένιο, το β-καροτένιο και το λυκοπένιο που περιλαμβάνονται στα λαχανικά της σαλάτας.

Οι παρεξηγημένες τροφές που μπορείς να τρως!

Επομένως, σε μια ισορροπημένη διατροφή η καθημερινή κατανάλωση ενός αυγού,μόνο θετικά μπορεί να συμβάλλει ειδικά μάλιστα σε συνδυασμό με σαλάτα. Αν εξακολουθείτε να ανησυχείτε για τη χοληστερίνη σας, να έχετε στο μυαλό σας ότι είναι καλύτερο να μειώσετε τα κορεσμένα λίπη που περιέχονται σε τροφές όπως το κόκκινο κρέας και το βούτυρο, και να αυξήσετε την κατανάλωση πολυακόρεστων λιπαρών και φυτοστερολών που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, τα λιπαρά ψάρια, η μαργαρίνη με ω-3, τα όσπρια και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα με φυτοστερόλες, παρά να κόψετε τα αυγά!

πηγή : manslife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...